2015. november 4., szerda

Sztracsatella szelet




Sztracsatella szelet


Hozzávalók:

  • 1 L tej + 2 dl a babapiskótához
  • 2 dl búzadara
  • 1,5 dl cukor
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 2 tojás sárgája
  • 12,5 dkg vaj
  • csipet só
  • kb 30 db babapiskóta
  • 5 dl tejszínhab
  • 10 dkg étcsokoládé
  • kakaópor

Elkészítés:

  1. A tejben elkevertem a búzadarát, a cukrokat és a tojások sárgáját, majd sűrűre főztem.
  2. Mikor elkészült belekevertem a vajat is, majd hülni hagytam.
  3. A babapiskótát tejbe forgattam és a tál aját kiraktam vele.Erre jött a búzadarás krém fele.
  4. Felvertem a tejszínt kemény habbá és belereszeltem a csokoládé felét. A tejszínhab felét a krémre simítottam.
  5. Ismét babapiskóta, maradék krém, majd a tejszínhab.
  6. A tetejét megszórtam kakaóporral és a maradék csokoládét is ráreszeltem.
  7. 6 órára a hűtőben hagytam pihenni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése