2015. november 17., kedd

Gombás marharagu



Gombás marharagu


Hozzávalók:

  • 50 dkg marhacomb
  • 1 ek marha ízvarázs
  • 2 fej vöröshagyma
  • 1 sárgarépa
  • 25 dkg champion
  • 1 ek zsír
  • pirospaprika
  • 1 ek kukoricakeményítő



Elkészítés:

  1. A felkockázott húst a felforrósított zsiradékban megpirítottam, majd kivettem.
  2. Az apróra vágott hagymát ebben pároltam meg, majd hozzáadtam a répát is.
  3. Visszetettem a húst, megszórtam az ízvarázzsal és kevés pirospaprikával.
  4. Felöntöttem vízzel.Mikor felforrt takarékon lassan rotyogtatva főztem fedő alatt.
  5. Amikor szükséges pótoltam a vizet. 
  6. Mikor már majdnem jó a hús, beletettem a felkockázott gombát.Puhár főztem.
  7. Végül a keményítőt kikevertem pici vízzel és besűrítettem vele a mártást.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése