2015. november 17., kedd

Csirkés pikáns wrap



Csirkés pikáns wrap


Hozzávalók:

  • 1 kg csirkemell filé
  • 1 ek húsvarázs (marhahúshoz való)
  • kevés olaj

Saláta:

  • 1 jégsaláta
  • 3 ek majonéz
  • 2 dl tejföl
  • 1 ek ketchup
  • 1 tk mustár
  • bors
  • ízlés szerinti worchester szósz
  • (ha bírjuk a csípőset) pár csepp tabasco szósz

+ tortillák

Elkészítés:

  1. A húst kockára vágtam és befűszereztem, majd állni hagytam. 
  2. Serpenyőt felforrósítottam az olajjal és megsütöttem benne a húst.
  3. A jégsalátát először vékony csíkokra majd kockára vágtam.
  4. Az öntet hozzávalóit összekevertem és a salátát beleforgattam.
  5. Felmelegítettem a tortilla lapokat és megtöltöttem a salátával és húskockákkal, majd feltekertem.Az alját felhajtottam és a két szélét egymásra hajtottam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése