Oldalak

2015. november 4., szerda

Citromos linzer



Citromos linzer


Hozzávalók:

  • 60 dkg liszt
  • 12 dkg porcukor
  • 40 dkg vaj
  • 2 tojás sárgája
  • 1 citrom leve és reszelt héja

Töltelék:

  • baracklekvár

Elkészítés:

  1. A lisztet a citromhéjával, levével és a porcukorral összeforgattam.
  2. Utána hozzáadtam a kockára vágott vajat és a tojások sárgáját, majd alaposan összegyúrtam.
  3. Kinyújtottam fél centi vastagságúra és a párosával szaggattam a linzer virágokat. (Egy teli, egy lyukas.)Addig csináljuk, míg elfogy a tésztánk.
  4. Sütőpapíros tepsibe sorakoztatjuk őket és előmelegített sütőben 180 fokon lgkeveréssel kb 8-10 percig sütjük.
  5. Hagyjuk kihűlni, majd a lekvárral összeragasztgatjuk őket és végül  megszórjuk porcukorral.
  6. Isteni omlós és kellemesen citromos.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése