2015. szeptember 21., hétfő

Almalében párolt csirkemell pirított gombával és sajttal





Almalében párolt csirkemell pirított gombával és sajttal


Hozzávalók:

  • 1 egész csirkemell filé
  • 25 dkg barna champion
  • 2 dl 100%-os almalé
  • bors
  • olaj
  • 1-1,5 dl tejszín
  • 5-10 dkg sajt

Elkészítés:

  1. A csirkemellet 4 szeletre vágtam. Sóztam, borsoztam és egy jénai tálba tettem pici olívaolajjal, majd állni hagytam 30 percet.
  2. Ráöntöttem az almalevet, befedtem alufóliával és 160 fokos sütőben puhára pároltam.Levettem a fóliát és hagytam, hogy a maradék folyadék elforrjon.
  3. Közben a gombát felkockáztam és kevés zsiradékon sóval, borssal megpirítottam 2 adagban, hogy ne párolódjon.
  4. A gombát a húsra szórtam, ráöntöttem a tejszínt és ráreszeltem a sajtot. Visszatettem a sütőbe, amíg a sajt elkezd pirulni.
  5. Sáfrányos rizzsel tálaltam. A rizs párolásához használt forró vizet keverem el 1 mokkáskanálnyi sáfránnyal és ezzel öntöm fel a megpirított rizst.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése