2015. augusztus 14., péntek

Reform túrógombóc kukoricadarával, citromos joghurttal és nektarinnal





Reform túrógombóc kukoricadarával,
citromos joghurttal és nektarinnal


Hozzávalók (12-14 db):

  • 2,5 dl víz
  • 7,5 dkg kukorica dara
  • 25 dkg túró
  • csipet só
  • 1 púpos ek cukor 
  • 1 citrom héja

Panír:

  • 2,5 dkg vaj
  • 7,5 dkg zsemlemorzsa
  • 2 dl görög joghurt

Tálaláshoz:

  • fél citrom leve
  • 2 ek cukor
  • fél nektarin
  • pici citromhéj

Elkészítés:

  1. A vajon megpirítottam a zsemlemorzsát.
  2. A vizet felforraltam, majd ízesítettem sóval. Belekevertem a kukoricadarát és megfőztem, kis lángon.
  3. Pár perc főzés után besűrűsödik és már nehéz keverni. Na akkor jó.
  4. Tűzről levéve belemorzsoltam a túrót, belereszeltem a citrom héját és ízesítettem egy kanál cukorral.
  5. Alaposan összekevertem, gombócokat formáztam belőle és a morzsába forgattam.
  6. A joghurtot kikevertem a cukorral és citromlével.
  7. A nektarint felkockáztam.
  8. Tálaláskor még egy kevéske reszelt citromhéjjal megszórtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése