2015. augusztus 1., szombat

Rántott csirkemáj rizzsel és salátával




Rántott csirkemáj rizzsel és salátával


Hozzávalók:

  • 50 dkg csirkemáj
  • 1 tojás
  • tej
  • zsemlemorzsa
  • liszt
  • olaj

Köret:

  • 2,5 dl rizs
  • 2-3 ek olaj
  • 1 tk só
  • 3,75 dl forró víz

Saláta:

  • jégsaláta
  • radicchio
  • endivia

Öntet:

  • 2 ek ecet
  • 1 ek olívaolaj
  • 1 gerezd fokhagyma reszelve
  • 1 mk oregáno
  • 1 dl víz
  • ízlés szerint cukor vagy édesítő

Elkészítés:

  1. A salátát összevágtam nagyobb darabokra. Az öntet hozzávalóit kikevertem, majd ráöntöttem a levelekre tálalás előtt 30 perccel.
  2. A rizst forrós lábosban a sóval és olajjal megpirítottam. Ráönöttem a forró vizet, majd takarékon puhára pároltam. A fedő ne legyen rajta teljesen. Mikor elkészült, lefedve tálalásig félre tettem.
  3. A májat megtisztítottam és besóztam. Lisztbe, felvert tojásba tejjel végül zsemlemorzsába forgattam.
  4. Forró olajban közepes lángon szép pirosra sütöttem.
  5. Együtt tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése