2015. augusztus 13., csütörtök

Halgombócok magos mustáros-tejszínes curry mártásban tésztával




Halgombócok magos mustáros-tejszínes curry mártásban tésztával

Hozzávalók:

  • 1 konzerv sós tonhal (riomare)
  • 20 dkg sült hal maradék
  • 1 apró fej hagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 vékony szelet kenyér
  • 1 kicsi tojás
  • bors

Mártás:

  • 1 fej hagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • curry fűszerkeverék
  • cayenne bors
  • 2 dl tejszín
  • 1 ek magos mustár
  • olaj
  • 15 dkg főtt tészta

Elkészítés:

  1. A konzerv levét leöntöttem, majd villával szétnyomkodtam a halat. Hozzákevertem a megmaradt sült halnak a szálkamentes húsát.
  2. A hagymát, fokhagymát apróra vágtam. A kenyeret beáztattam és kinyomkodtam.
  3. Fűszerekkel együtt, mindent a halhoz kevertem.
  4. Golyókat formáztam. Kevés olajon megsütöttem, majd félre tettem.
  5. A mártáshoz a hagymát, fokhagymát apróra vágtam és olajon megfuttattam.
  6. Hozzáadtam a mustárt és a fűszereket, majd felöntöttem tejszínnel.
  7. Beletettem a gombócokat és hagytam összerottyanni.
  8. Főtt tésztával tálaltam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése