2015. augusztus 9., vasárnap

Fűszeres sült pisztráng





Fűszeres sült pisztráng


Hozzávalók
  • 2 db pisztráng
  • 4 db kifliburgonya
  • olaj
  • szilikonos sütőpapír
Fűszerek:
  • 1 csapott ek só
  • 1 mk mustármag
  • 1 mk bazsalikom
  • 1 mk bors
  • 1 mk kapor
  • 1 mk citrom héja
  • 1 mk rozmaring
  • 1 mk curry
  • 1 mk cayenne bors
Elkészítés:
  1. A halakat besóztam. A többi fűszert őrlőben ledaráltam, majd bedörzsöltem vele a halat. Állni hagytam 20 percet.
  2. A sütőpapírt összegyűrtem és bevizeztem, majd kibéleltem vele egy jénai tálat.
  3. A halat beletettem, beolajoztam és befedtem a papírral, ami kilógott.
  4. Sütőbe tettem és 180-200 fokon megsütöttem.
  5. A burgonyát megmostam, cikkekre vágtam és héjastól forró olajban megsütöttem.
  6. Együtt tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése