2015. augusztus 9., vasárnap

Császárkocka





Császárkocka


Hozzávalók:

  • 25 dkg búzadara
  • 25 dkg liszt
  • 12 dkg vaj
  • 10 dkg cukor
  • 1 sütőpor
  • 2 tojás
  • 1 marék mazsola
  • 1 citrom reszelt héja
  • 3 dl tej
  • csipet só

Elkészítés:

  1. A vajat felolvasztottam és elkevertem a tejjel.
  2. A lisztet, a búzadarával, cukorral és a sütőporral elkevertem. Belereszeltem a citrom héját.
  3. Hozzáadtam a vajas tejet és a két tojás sárgáját. 
  4. A tojásfehérjét a sóval kemény habbá vertem, majd a masszába forgattam.
  5. Kivajazott tepsibe öntöttem és megszórtam mazsolával.
  6. 180 fokra előmelegített sütőben megsütöttem.
  7. Vigyázzunk, hogy ne száradjon ki!
  8. Mikor szép piros, kivettem és a rácson hagytam 5 percet pihenni, majd kisebb kockára vágva tálaltam szeder lekvárral.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése