2015. augusztus 1., szombat

24. Blogkóstoló - Sorsolás!

Szép számmal jelentkeztetek a játékra, aminek nagyon örülök. Időt is hagyok nektek bőven, hogy ne csak egy, hanem akár két receptet is el tudjatok készíteni a nektek sorsolt bloggertől/bloggerinától.
Ízgatottan várom a finom és szemet gyönyörködtető receptek fotóit. 



A jelentkezők:
emailben:
no és én is természetesen:

A legfelső süt-főz az utána következőtől, az utolsó pedig az elsőtől!
A sorsolás eredménye megszületett a Random.org segítségével:

  1. Márti
  2. Konyhavirtuóz
  3. ChéfTündér
  4. Vanilin
  5. Kisildi
  6. Bogi Dosek
  7. Baráth Zsuzsa
  8. Simonné Pammer Lívia
  9. Marti M
  10. Pitelány
  11. marisz57
  12. Tímea Bodó
  13. MrsSame
  14. Flóra
  15. Tétova ínyenc
  16. Judit
  17. Ani
  18. Süni
  19. Andi-Xsara
  20. Ildikó Nagyné Tóth
  21. Sherpa konyhája
  22. Olgis
  23. Okki
  24. Mézeskalács
  25. Éva

Hajrá, fakanalat és habverőt elő!

Beküldési határidő: Szeptember 15.

A képet és a linket a következő email címre várom:
sasdi.melinda@gmail.com

Aki szívesen töltené be a következő forduló háziasszonyának szerepét írjon a fenti emailcímre.Köszönöm.

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm a szervezést. Jó egészséget kívánok mindkettőtöknek.

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Kicsit meg vagyok csúszva időben! A mai határidőt nem tudom tartani, de a héten mindenképp lesz kóstolás és poszt is róla. Bocsi.

    VálaszTörlés
  3. A 24. blogkóstolóhoz.
    Nagyon zavaró volt a két névsor.
    Nem vagyok egyedül, aki előbb az első névsort nézte.
    Aztán jött a felismerés, hogy az a jelentkezés,
    Alatta van a sorsolás.i névsor.
    Jó,hogy időben kapcsoltam, és elkészültem.
    Üdv, Olgis.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad is van meg nem is.
      Sajnos sokan hajlamosak vagyunk rá,hogy nem olvassuk el rendesen a bejegyzést,hanem csak a ránk vonatkozó részt keressük meg. Én is estem már ebbe a hibába.
      Viszont az tény,hogy jobban meg ek kellett volna különítenem a két névsort vagy az elsőt teljesen kihagynom.Csak hát a linkeket sem akartam újra megkeresni és hozzáadni a nevekhez.
      Ez van.

      Törlés