Oldalak

2015. július 27., hétfő

Limeos ketchupos csirkecomb pirított tésztával


Limeos ketchupos csirkecomb pirított tésztával

Hozzávalók:
  • 4 alsó csirkecomb
  • bors
  • 2 ek ketchup
  • 1 ek worchester szósz
  • 1 lime leve
  • zsír
Tészta:
  • fél kaliforniai paprika
  • 2 fej fehér hagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 nagyobb sárgarépa
  • kis darab póréhagyma
  • ujjnyi darabka friss gyömbér
  • szójaszósz
  • 30 dkg tészta
  • olaj
  • őrölt korriander

Elkészítés:
  1. A páchoz mindent összekevertem és leöntöttem vele a combokat, majd állni hagytam. 
  2. Serpenyőbe tettem a combokat.Kevés zsiradékon lepirítottam, majd adtam hozzá 1,5 dl vizet és fedő alatt puhára pároltam.
  3. Végül a fedőt levéve hagytam, hogy a maradék folyadékot elforrja és szép máz keletkezzen rajta.
  4. Kifőztem a tésztát sós vízben.
  5. A körethez a zöldségeket vékonyan felszeleteltem.A gyömbért és a fokhagymát apróra vágtam.
  6. Olajat forrósítottam a serpenyőben és megpirítottam a gyömbért, a fokhagymát és a korriandert.
  7. Utána hozzáadtam a zöldségeket és pár perc alatt megpirítottam őket. Ízesítettem szójaszósszal, majd a kifőzött tésztát is hozzákevertem.Kicsit még pirítottam együtt.
  8. A combokkal együtt tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése