Oldalak

2015. június 9., kedd

Vaníllia fagylalt cseresznye meggy joghurttal



Vanília fagylalt cseresznye meggy joghurttal

Hozzávalók:
fagylalt:

  • 3 tojás sárgája
  • 4 dl tej
  • 4 dl habtejszín
  • 15 dkg cukornak megfelelő édesítő
  • fél vanília rúd

Joghurt:

  • 1 marék magozott meggy és cseresznye+ pár szem díszítéshez
  • csipet őrölt fahéj és őrölt szegfűszeg
  • édesítő vagy cukor
  • 1,5 dl joghurt
  • 1 tk zabpehely

Elkészítés:

  1. A fagylalthoz a tejet felmelgítettem a vanília rúddal. A rudat utána eltávolítottam.
  2. Közben kikevertem a tojássárgákat az édesítővel és simára kevertem a felmelegített tejjel.
  3. Sűrű krémmé főztem, majd kihűtöttem.
  4. A tejszínt felvertem és a kihűlt krémmel összekevertem. Zárható tetejű dobozba öntöttem és fagyasztóba tettem. Húsz percenként villával átkevertem, míg megfagyott.
  5. A joghurthoz a gyümölcsöt turmixpohárba tettem, ízesítettem és hozzáöntöttem a joghurtot.
  6. Leturmixoltam.
  7. A fagylaltal rétegezve pohárba tettem és díszítettem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése