2017. szeptember 2., szombat

Teljes kiörlésű tortilla tekercs






Teljes kiörlésű tortilla tekercs


Hozzávalók:

  • 27 dkg teljes kiörlésű liszt
  • 12 dkg búzaliszt 
  • 1 púpos tk só
  • 265 ml meleg víz
  • fél csomag sütőpor
  • 17 ml olívaolaj

Elkészítés

  1. A búzalisztet kivéve mindent a robotgépbe tettem és simára dolgoztam.
  2. A maradék liszttel megszórt deszkára borítottam és 8 részre osztottam.
  3. Gombócokká formáltam.
  4. Egyesével nyújtottam ki a gombócokat, lisztezzük, mert ragadhat. Kb 25 cm átmérőjű körré nyújtom. Kisütöttem száraz serpenyőben. Nem szabad túlsütni, mert akkor törni fog. 
  5. Amint elkezd hólyagosodni meg kell fordítani, majd pár pillanat a másik oldalán és kész.
  6. Már tölthető is a kedvenc hozzávalóinkkal. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése