Oldalak

2015. április 12., vasárnap

Chianti ecetben pácolt sült tarja hagymával és burgonyapürével


Chianti ecetben pácolt sült tarja 
hagymával és burgonyapürével


Hozzávalók:

  • 3 nagy szelet tarja
  • 2 ek zsír
  • 1,5 dl víz

Páchoz:

  • 4 ek olaj
  • 1 dl  Chianti borecet
  • bors
  • 2 fej hagyma
  • 2-3 gerezd fokhagyma

Burgonyapüré
Elkészítés:
1.     A hússzeletek mindkét oldalát megsóztam és borsoztam.
2.     A hagymát és fokhagymát megpucoltam. A fokhagymát apróra vágtam, a hagymákat vastag karikára szeleteltem.
3.     Fogtam egy jénai tálat és olajat öntöttem az aljába. Belefektettem a húsokat, majd megszórtam a hagymákkal. Végül nyakon öntöttem az ecettel. 
4.     Lefedve 12 órára hűtőbe tettem.
5.     Felforrósítottam egy serpenyőt és kevés zsírt olvasztok. Szép pirosra pirítom benne a húsok mindkét oldalát.
6.     Előkészítek közben egy tepsit a maradék zsiradékkal. Ebbe helyezem a megpirított hússzeleteket. Ráöntöm a páclét a hagymával együtt és a vizet. Befedem alufóliával és előmelegített sütőben sütöm kb. 180 fokon 45 percig.
7.     Aztán leveszem a fóliát és hagyom még picit pirulni.

8.     Burgonyapürével és almaecetes salátával tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése