Oldalak

2014. november 2., vasárnap

Halpaprikás





Halpaprikás

Hozzávalók:

  • 60 dkg makréla filé
  • 1 vöröshagyma
  • zsiradék
  • 1 ek paradicsompüré
  • 1 tk darált paprika
  • bors
  • víz
  • 2 ek tejföl
  • 1 púpos ek liszt
  • petrezselyem zöld
  • fűszerpaprika
Elkészítés:
1.      A makrélát nagyobb kockákra vágtam.
2.    A vöröshagymát apróra vágtam és kevés zsiradékon puhára pároltam. Adtam hozzá egy evőkanál paradicsompürét és egy teáskanál darált paprikát. Lehet csípős is.
3.    Hozzáadtam a halfilét. Kicsit még pároltam, megszórtam pirospaprikával, majd felöntöttem annyi vízzel, hogy éppen ellepje.
4.    Ízesítettem sóval, borssal, petrezselyemmel.
5.     Pár perc forralás után már kész is.
6.    A tejfölt simára kevertem a liszttel és belekevertem a paprikásba. Még pár perc forralás.

7.     Finom baguettel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése