2014. szeptember 14., vasárnap

Vaníliakrémes fügés kosárka




Vaníliakrémes fügés kosárka

Hozzávalók:

  • 1 cs. leveles tészta

Krém:

  • 3 dl tej
  • 3 tojás sárgája
  • 3 ek cukor
  • 1 vanília rúd belseje
  • 3 ek liszt vagy 2 ek étkezési keményítő
  • 2 dl tejszínhab
  • 2 érett lila füge

Elkészítés

  1. A tésztát vékonyra kinyújtottam és köröket szaggattam belőle. Nagyobb legyen mint a sütőformánk.
  2. Muffin sütőt kikentem zsírral és beleigazítottam a tésztakorongokat. 
  3. Megszúrkáltam egy villával és kb 180 fokos előmelegített sütőben megsütöttem.Hűlni hagytam.
  4. A krémhez a tejet felforraltam közben a tojást kikevertem a cukorral és a liszttel.
  5. A felforralt tejhez öntöttem és sűrű krémet készítettem belőle. Hagytam hűlni.
  6. A kész tésztára kanalaztam a krémből.
  7. A fügét felszeleteltem és a krémre helyeztem.
  8. Tálalás előtt a tejszínhabot felvertem és a kosárkák tetejére halmoztam belőle.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése