2014. július 4., péntek

Zabpelyhes-kókuszos aszalt szilvás keksz




Zabpelyhes-kókuszos aszalt szilvás keksz


Hozzávalók:

  • 30 dkg vaj
  • 20 dkg kókuszreszelék
  • 10 dkg zabpehely
  • 20 dkg liszt
  • 10 dkg cukor
  • 1 tk szódabikarbóna
  • 1 tojás
  • csipet só
  • 10 dkg aszalt szilva összevágva

Elkészítés:

  1. Az összes hozzávalót egy nagyobb tálba öntöttem és összegyúrtam. 
  2. Jól formázható massza legyen.
  3. Hűtőbe tettem fél órára.
  4. A sütőt előmelegítettem kb 200-180 fokra.
  5. A masszából golyókat formáztam és sütőpapírral bélelt tepsibe tettem őket kilapítva.
  6. Legyen köztük hely, mert sülés közben még kicsit szétfolyik.
  7. Kb 15 perc alatt megsütöttem szép pirosra és rácson hagytam kihűlni.
  8. Kb 45 - 50 db lesz belőle. Dobozba tettem őket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése