Oldalak

2014. június 4., szerda

Füstölt sajtos főtt tojásos csirkemell saláta









Füstölt sajtos főtt tojásos csirkemell saláta

Hozzávalók:

  • saláta keverék
  • 1 paradicsom
  • 2 tojás
  • 4 dkg füstölt sajt

Hús:

  • fél csirkemell
  • bors
  • kakukkfű
  • majoránna
  • kurkuma
  • pirospaprika
  • olaj

Öntet

  • 3 ek tejföl
  • 2 ek majonéz
  • 1 tk mustár
  • 1 tk cukor
  • bors
  • citromlé

Elkészítés:

  1. A csirkemellet kockára vágtam és befűszereztem.Állni hagytam.
  2. Az öntetet hozzávalóit is összekevertem és félre tettem.
  3. A tojásokat megfőztem.
  4. A paradicsomot felkockáztam és a saláta keverékhez forgattam.
  5. A húst pirosra sütöttem.
  6. A salátára kanalaztam az öntetet és reszeltem rá sajtot.
  7. Felvágtam a tojást és a hússal együtt a salátához adtam.



2 megjegyzés:

  1. De nagyon guszta és igen finom lehet ! Megkaptad a jelentkezésemet a játékodra?

    VálaszTörlés