2014. május 25., vasárnap

Kakukkfüves csirkecomb fokhagymás tejszínes sajt mártással





Kakukkfüves csirkecomb fokhagymás tejszínes sajt mártással


Hozzávalók:


Mártás

  • 1 ek vaj
  • 1 csapott ek liszt
  • 3 dl tejszín
  • 1-2 gerezd fokhagyma
  • 8 dkg sajt (ízlés szerint: feta, trappista, karaván, tömlős sajt)
  • bors

Elkészítés:

  1. A húst kettőbe vágtam és a felső combokat kicsontoztam. Sóztam, borsoztam és megszórtam kakukkfűvel, kurkumával. Állni hagytam.A bőrével lefelé tettem a tepsibe.
  2. Az előző alkalommal sütött hús kocsonyás levét és zsírját mellé tettem, majd öntöttem még mellé vizet.
  3. Lefedtem fóliával és 30-40 percig pároltam.
  4. Végül a fóliát levéve megpirítottam.
  5. A mártáshoz a vajat felolvasztottam, majd hozzáadtam a lisztet. Beletettem a zúzott fokhagyma gerezdet éskicsit megpirítottam.
  6. Felöntöttem a tejszínnel, majd ízesítettem és hagytam besűrűsödni.
  7. Végül belekevertem a sajtot is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése