Oldalak

2014. április 27., vasárnap

Pincepörkölt



Pincepörkölt

Hozzávalók:

  • 50 dkg sertés comb
  • 1 kisebb kicsontozott csülök (én most kihagytam)
  • 50 dkg újburgonya
  • 2 fej vöröshagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 ek paradicsompüré
  • 1 ek darált paprika
  • fűszerpaprika
  • bors
  • 1 szárított cseresznyepaprika
  • babérlevél
  • őrölt kömény
  • fél dl vörösbor
  • 1 ek sült szalonna zsír

Elkészítés:

  1. A vöröshagymát apróra vágtam és a szalonnazsíron aranysárgára pirítottam. 
  2. Adtam hozzá pici vizet és puhára pároltam. 
  3. Hozzáadtam a paradicsompürét és a paprikát.Beleöntöttem a bort. Hagytam, hogy elforrja a folyadékot.
  4. A kockára vágott sertés combot is beletettem. Amíg lehet a saját levében pároljuk, had engedje ki magából a folyadékot.
  5. Fűszereket is hozzáadtam és apránként adagolva öntöttem bele a vizet.(Nekem most kicsit több lett.)
  6. Mikor már majdnem kész, beletettem a hasábokra vágott burgonyát és puhára főztem.
  7. Friss kenyérrel, salátával tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése