2014. március 30., vasárnap

Sült kolbász tormás burgonyapüré ágyon színes salátával és főtt tojással


Sült kolbász tormás burgonyapüré ágyon színes salátával és főtt tojással

Hozzávalók:
  • 4 sütni való friss kolbász
  • 1 ek zsír
  • 50 dkg burgonya
  • 1 ek friss reszelt torma
  • 6 dkg vaj
  • 1 dl tej
  • 4 tojás
  • 1 fej lila hagyma
  • 1-1 sárga, zöld, piros kaliforniai paprika
  • 2 paradicsom

Öntet:
  • 50 ml 10 %-os ecet
  • 4 ek cukor
  • 4 dl víz

Elkészítés:
  1. A tojást lobogó vízben 7 perc alatt keményre főztem. Kihűtöttem hideg vízzel és megpucoltam.
  2. A burgonyát megpucoltam, kockára vágtam és sós vízben puhára főztem. Összetörtem. Adtam hozzá kb 6 dkg vajat és 1 dl tejet. Végül belekevertem a tormát.
  3. A kolbászt tepsibe tettem, hústűvel megszurkáltam. Kevés zsírt adtam hozzá és az előmelegített sütőben pirosra sütöttem.
  4. A salátához a zöldségeket csíkokra vágtam, összeforgattam és a kikevert öntetet is hozzákevertem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése