Oldalak

2014. március 25., kedd

Mézes-hagymás-csípős csirkecomb tésztával


Mézes-hagymás-csípős csirkecomb tésztával

Hozzávalók:
  • 2 alsó csirkecomb
  • bors
  • 1 ek szójaszósz (elhagyható)
  • 1 ek méz
  • 1 ek ketchup
  • 1 tk erős pista vagy házi csipős darált paprika
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 1 fej hagyma
  • 1-2 ek olívaolaj
  • 10 dkg spagetti
Elkészítés:

  1. A csirkecombokat sóztam borsoztam. 
  2. A szójaszószt kikevertem a mézzel, 1 ek ketchuppal és a darált paprikával. 
  3. Ráöntöttem a combokra és alaposan beleforgattam. 
  4. Hagytam állni pár órát benne. 
  5. Olívaolajat forrósítottam egy serpenyőben és megpirítottam a combokat. Kivettem, majd a felkarikázott hagymát és az apróra vágott fokhagymát pirítottam meg a visszamaradt zsiradékon. 
  6. Visszatettem a combokat, ráöntöttem a pácot. 
  7. Kevés vizet 1 dl adtam hozzá és fedő alatt puhára pároltam. 
  8. Kivettem ismét a húst és botmixerrel átdolgoztam a mártást. 
  9. Közben kifőztem a tésztát és a hússal együtt a mártáshoz adtam. Forrón, tüzesen tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése