2014. március 19., szerda

Kolbászos-sajtkrémes padlizsános tészta


Kolbászos-sajtkrémes padlizsános tészta

Hozzávalók:
  • 2 közepes padlizsán
  • 1 szál kolbász
  • 1 kis fej hagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 5 dl paradicsompüré
  • friss bazsalikom
  • oregánó
  • bors
  • 1 tk balzsamecet
  • 1 tk cukor
  • kevés víz
  • olívaolaj
  • 50 dkg tészta
  • 15 dkg sajt
Tejfölös sajtkrém
  • 3 dl tejföl
  • 1 tömlős krémsajt
  • bors
Elkészítés:

  1. A padlizsánokat 3-4 cikkre vágtam és alaposan besóztam, majd állni hagytam. Szárazra töröltem, majd meglocsoltam olívaolajjal és 200 fokos sütőben pirosra sütöttem. 
  2. Turmixgépbe tettem és pépesítettem héjastól. Én szeretem a héját is. Hozzáadtam a paradicsompürét.
  3. A kolbászt felkarikáztam. 
  4. A hagymát és fokhagymát apróra vágtam, majd kevés olajon megfuttattam. Hozzáadtam a kolbászt. 
  5. Kicsit hagytam sülni, majd felöntöttem a paradicsompürével eldolgozott padlizsánkrémet. 
  6. Adtam hozzá egy kevéske vizet, mert túl sűrű volt. 
  7. Fűszereztem és hagytam kb 20 percet rotyogni. 
  8. Közben kifőztem a tésztát félkeményre. 
  9. Tejfölös sajtkrémet kikevertem. 
  10. Öntöttem egy kis padlizsános szószt a tepsibe. 
  11. Rá tészta, majd a hideg krém, szósz. 
  12. Ezt addig ismételtem, míg minden elfogyott és a tetejét megszórtam sajttal. 
  13. 180 fokos sütőbe tettem amíg kicsit megsült a teteje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése