2014. március 15., szombat

Extra mustáros rakott burgonya




Extra mustáros rakott burgonya

Hozzávalók:
  • 8 db kifli burgonya
  • 5 tojás
  • 1 szál kolbász
  • 1 csomag bacon szalonna
  • 6-8 db koktélparadicsom
  • 4 ek tejföl
  • 1 ek mustár
  • 2 pár virsli
Elkészítés:

  1. A burgonyát és a tojást megfőztem, megtisztítottam és hűlni hagytam. 
  2. A kolbászt, virslit, tojást, burgonyát felkarikáztam. 
  3. A tejfölt elkevertem a mustárral. 
  4. A bacon szalonnát csíkokra vágtam, majd ropogósra sütöttem. 
  5. A koktélparadicsomokat félbe vágtam.
  6. Kikentem egy jénai tálat kevés zsírral. Aztán elkezdtem rétegezni. Burgonya, tojás, kolbász, burgonya, tojás, virsli, bacon, koktélparadicsom, mustáros tejföl, burgonya, tojás, kolbász és virsli vegyesen, burgonya, bacon. 
  7. 180 fokos sütőben pirosra sütöttem, tejföllel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése