2014. március 29., szombat

Epres-csokis pohárkrém


Epres-csokis pohárkrém

Hozzávalók 4 pohárhoz:
  • 50 dkg eper
  • 3 dl házi tejszín
  • 10 dkg étcsokoládé
  • 3-4 dl tej
  • 1 Gála étcsokoládé krém
  • kb 1 ek méz
  • 1 habfixáló
Elkészítés:

  1. A tejszínt felmelegítettem és felolvasztottam benne a csokoládét előző este, majd hagytam kihűlni és betettem a hűtőbe. 
  2. Másnap azzal kezdtem, hogy az epret megmostam, kicsumáztam. 10-15 dkg leturmixoltam, adtam hozzá egy 1 teáskanál mézet és szétosztottam 4 pohárba. 
  3. A csokikrémhez a port a tejjel kikevertem és 4 felé osztottam.
  4. A csokoládés tejszínt felvertem az egy csomag habfixáló társaságában, a csokikrémre kanalaztam. 
  5. A maradék epret szeletekre vágtam a szépen a krém tetejére pakoltam. 
  6. Kevés mézet csorgattam a tetejére. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése