Oldalak

2014. március 9., vasárnap

Csőben sült bolognai


Csőben sült bolognai

Hozzávalók:
  • 30 dkg darált hús
  • 1 konzerv hámozott paradicsom vagy frissen hámozott kb 5 db
  • 5 dl paradicsomlé
  • 3-4 gerezd fokhagyma
  • olaj
  • 1 hagyma
  • bors
  • 1 tk ecet
  • 1 tk cukor
  • bazsalikom
  • 10 dkg sajt
  • 50 dkg spagetti tészta
Elkészítés:

  1. Az apróra vágott hagymát és fokhagymát kevés olajon megfuttattam. 
  2. Hozzáadtam a húst és megpároltam. 
  3. A paradicsomokat apróra vágva hozzáadtam és felöntöttem a paradicsomlével. 
  4. Fűszereztem, majd kb 30 percig rotyogtattam lassú tűzön. 
  5. A tésztát kifőztem és összekevertem a szósszal. 
  6. Egy közepes tepsibe öntöttem, majd megszórtam sajttal. Előmelegített sütőben 15 perc alatt összesütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése