2014. március 20., csütörtök

Citromos mártásos csirkemell nokedlivel



Citromos mártásos csirkemell nokedlivel

Hozzávalók:
  • 1 egész csirkemell
  • 1 kis fej hagyma
  • 1 erőleves kocka
  • bors
  • 4 ek citromlé
  • 3-4 ek tejföl
  • 1 ek liszt
  • víz
Nokedli:
  • fejenként egy marék liszt
  • 1-2 tojás
  • kevés só
  • víz
Elkészítés:

  1. A csirkemellet felszeleteltem (vagy csíkokra/kockára ízlés szerint). Picit sóztam, borsoztam. Állni hagytam. 
  2. A nokedlihez a tésztát bekevertem és feltettem a vizet forrni. 
  3. A hagymát apróra vágtam és kevés olajon megfuttattam. Hozzáadtam a csirkemellet felöntöttem vízzel és hozzáadtam az erőleveskockát. 
  4. Fedő alatt hagytam puhulni. 
  5. Közben kiszaggattam a nokedlit, puhára főztem. Leszűrtem. 
  6. Hideg vízzel átmostam, majd lecsepegtettem. 
  7. A mártáshoz a tejfölt a liszttel és kevés főzőlével kikevertem, majd a húshoz adtam. 
  8. Simára kevertem és citromlével ízesítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése