2014. március 22., szombat

Citromos álom


Citromos álom

Hozzávalók: 
  • 2 cs. cukrozott tetejü babapiskóta
  • 5 dl tejföl
  • 3 dl hullala
  • 8 evőkanál cukor
  • 1 vaníliás cukor
  • 2 citrom
  • 1 lime díszítésre
Elkészítés:

  1. A tejfölt a cukrokkal alaposan elkevertem.
  2. A citromok reszelt héját és levét belekevertem. 
  3. A tejszínhabot felvertem és óvatosan hozzákevertem a tejfölös keverékhez.
  4. Fogtam egy jénait és beletettem egy sor piskótát.
  5. Rásimítottam a krém felét, még egy sor piskóta, majd a maradék krémmel befedtem, szépen elsimítottam és lime szeletekkel díszítettem. 
  6. Pár órára hűtőbe tettem.


2 megjegyzés:

  1. Még a Nők Laja Cafén olvastam egyszer régen. Ott gerzemürze néven emlegetik. Nagyon egyszerű és finom süti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt még nem is hallottam. Köszönöm az infót. :D
      Most, húsvétra epres változatban készült el,de nem általam. Alig várom, hogy megkóstolhassuk.

      Törlés