Oldalak

2014. február 9., vasárnap

Kentucky sült csirkemell vaslapon sapkában, tepsiben sült újburgonya, új káposzta saláta


Kentucky sült csirkemell vaslapon sapkában, tepsiben sült újburgonya, új káposzta saláta

Hozzávalók:
  • 2 egész csirkemell
  • kentucky fűszer
  • kevéske olívaolaj
  • 1 nagy tejföl
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • 15 dkg reszelt sajt
Saláta:
  • 1 fej káposzta
  • bors
  • egész kömény
  • 50 ml ecet
  • 4 ek cukor
  • 5 dl víz

Köret:

  • 1 kg újburgonya
  • olaj



Elkészítés:
  1. A salátához a káposztát legyalultam és picit megsóztam, majd állni hagytam.
  2. Az öntethez a vizet, ecetet, cukrot összekevertem.
  3. A káposztára öntöttem az öntetet. Megszórtam kevés borssal és köménymaggal.
  4. A fűszerkeveréket elkevertem 2-3 evőkanál olívaolajjal.
  5. Bekentem a felszeletelt csirkemelleket és állni hagytam. 
  6. Forró lapon pirosra sütöttem. 
  7. Tálaláskor megkentem fokhagymás tejföllel és megszórtam reszelt sajttal.
  8. A burgonyát megpucoltam megsóztam, nagyobb darabokra vágtam és olajjal meglocsoltam. 
  9. 200 fokos sütőben pirosra sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése