Oldalak

2014. február 19., szerda

Hamis diplomata torta sütés nélkül



Hamis diplomata torta sütés nélkül


Hozzávalók:
  • kb 16-18 db babapiskóta
  • 1,5 dl tej
  • 1-2 ek gyümölcs pálinka
Krém:
  • 1 nagy doboz tejföl
  • 2 dl tejszínhab
  • 2 cs Gála vaníliás krémpor
  • 5 dkg mazsola
  • 2 dl narancslé
  • 1 tk zselatin
  • 0,5 dl gyümölcs pálinka
  • 10-10 dkg körte és barackbefőtt
Díszítéshez:
  • 2 dl tejszínhab
  • 1 habfixáló
  • körte befőtt
Elkészítés:
  1. A mazsolát meleg vízbe áztattam. A befőttet apró kockákra vágtam.  
  2. A pálinkás tejbe forgatott babapiskótával kiraktam a torta forma (24 cm) alját.
  3. A zselatint beletettem fél deci narancslébe és a mikróban kb 30 másodpercre betettem. Hagytam hűlni. A tejszínhabot kemény habbá vertem.
  4. A krémport kikevertem a pálinka és 1,5 dl narancslé keverékével. Hozzákevertem a tejfölt, a felvert tejszínhabot.
  5. Lecsepegtettem a mazsolát és belekevertem a krémbe az apróra vágott gyümölcsökkel együtt.
  6. Végül belekevertem a zselatint is.
  7. A keveréket rásimítottam a babapiskóta tetejére és a hűtőbe tettem éjszakára.
  8. A díszítéshez felvertem a tejszínhabot (a habfixálót is belekeverni) és megkentem a tortagyűrűtől megszabadított tortát vele. Körte szeletekkel díszítettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése