2014. február 19., szerda

Diós habcsók borkrémmel és szőlővel


Diós habcsók borkrémmel és szőlővel

Hozzávalók:

  • 4 tojás fehérje
  • 20 dkg cukor
  • 3 ek darált dió
  • 1 ek citromlé
  • 1 vaníliás gála krém
  • 2 dl tej
  • 1 dl félédes fehér bor
  • szőlő

Elkészítés:

  1. A tojások fehérjét kemény habbá vertem. 
  2. Közben a cukrot egy tepsiben megmelegítettem a 200 fokos sütőben 3-5 perc alatt. 
  3. Kanalaként adtam a cukrot a kemény habhoz. 
  4. Hagytam, hogy alaposan eldolgozza. 
  5. Végül hozzáadtam a citromlét és a darált diót. 
  6. Szilikon lappal bélelt tepsibe halmokat raktam, amiket aztán fészekformára igazítottam. 
  7. Betettem a sütőbe és a hőmérsékletet levettem 150 fokra. 
  8. 1 órát szárítottam, majd ott is hagytam kihűlni. 
  9. A krémport a folyadékkal kikevertem, hagytam kicsit állni, majd megtöltöttem a kihűlt fészkeket és szőlőszemekkel díszítettem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése