2015. december 23., szerda

Barackmag




Barackmag

Hozzávalók:

  • 14 dkg liszt
  • 10 dkg porcukor
  • 8 dkg darált dió
  • 1 ek kakaópor
  • 1 tojás sárgája
  • 10 dkg margarin
Krém: 
  • 2 tojás
  • 10 dkg porcukor
  • 1 vaníliás cukor
  • 10 dkg margarin
    Elkészítés:
    1. A lisztet összekevertem a száraz hozzávalókkal, majd összemorzsoltam a margarinnal. 
    2. Végül a tojás sárgáját is hozzádolgoztam. 
    3. A formákba nyomkodtam úgy, hogy a közepén mélyedés legyen. 
    4. 160 fokos előmelegített sütőben megsütöm. 
    5. Kb 15-20 perc,de érdemes figyelni, mert attól függ mennyire vastagra hagytuk a formában a tésztát. 
    6. A forma szélét hozzáütve az asztalhoz könnyedén kijön a formából a süti. Hagyjuk hűlni.
    7. A 2 tojást a cukorral gőz fölött sűrű krémmé főzzük. 
    8. Egy teáskanál vaníliás pudingporral rá is lehet segíteni kicsit.
    9. A margarint habosra keverjük és a kihűlt krémet is hozzáadjuk.
    10. Megtöltjük a formát és összeragasztjuk őket. Meghintjük porcukorral.
    11. 12 órát állni hagyjuk.



    2 megjegyzés:

    1. Nagyon szeretem ezt a fajta sütit, de sokszor megjártam mert beleragadt a formába. Te kikened a formát?

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Nekem is nagy kedvencem és még sosem kentem ki.A recept a tésztára egyezik?

        Törlés