2014. január 22., szerda

Sajtos-tejfölös rakott burgonya





Sajtos-tejfölös rakott burgonya

Hozzávalók:

  • 10 db kifli burgonya
  • 6 tojás
  • 1 darabka házi szalámi
  • 1 csomag felkockázott bacon szalonna
  • 1 vastagabb szelet főtt-kötözött sonka
  • 5 dl tejföl
  • 1 ek mustár
  • 10 dkg sajt
  • bors

Elkészítés:

  1. A burgonyát és a tojást megfőztem, megtisztítottam és hűlni hagytam. 
  2. A házi szalámit, tojást, burgonyát felkarikáztam. 
  3. A tejfölből 3 dl elkevertem a mustárral, sóval, borssal és a reszelt sajttal. 
  4. A bacon szalonnát  ropogósra sütöttem. 
  5. A sonkát felkockáztam.
  6. Kikentem egy jénai tálat kevés zsírral. Aztán elkezdtem rétegezni. 
  7. Burgonya, tojás, házi szalámi és sonka, tejföl, burgonya, tojás, sonka, házi szalámi, bacon, maradék sonka és a  sajtos-tejföl. 
  8. 180 fokos sütőben pirosra sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése