Oldalak

2016. február 24., szerda

Resztelt máj




Resztelt máj

Hozzávalók:

  • 1 kg sertés máj
  • 3 fej vöröshagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 tk pirospaprika
  • 1/2 tk citrom bors
  • 1 db szárított erős paprika
  • 1 ek zsiradék
  • víz

Elkészítés:


  1. A májat csíkokra vágtam és megmostam, majd felitattam róla a vizet.
  2. A hagymát és a fokhagymát apróra vágtam, majd zsiradékon megpirítottam.
  3. Felöntöttem kevés vízzel és hagytam puhára főni a hagymát. Sűrű szaftja legyen.
  4. Hozzáadtam a májat, majd megpároltam. 
  5. Megszórtam pirospaprikával és citrom borssal, majd öntöttem rá kb 3-4 dl vízet.
  6. Beletettem az erős paprikát. 
  7. Puhára főztem és mikor elkészült ízesítettem sóval.


2 megjegyzés:

  1. Finom lehet, mert nagyon jól néz ki! Szeretem a májat, jó hogy eszembe juttattad, mert már rég volt nálunk :-)
    A mintás tányérod nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. Finom is lett nagyon. A citrom bors nagyon feldobja. Nekem is jöhet szinte minden májjal készült étel. :D
    Köszönöm. Nagy kedvencem, nagypapám pincés készletéből van. Imádom az ilyen fehér tányérokat.

    VálaszTörlés