2015. december 6., vasárnap

Perverz csirke





Perverz csirke

Hozzávalók:
  • 1 egész csirke
  • 0,5 l dobozos sör
  • bors
  • 5 gerezd fokhagyma
  • 3 ek olaj
  • 3 ek baracklekvár
  • 1 ek unikum
  • 1/2 kk őrölt csípős paprika
  • 1 tk őrölt kömény
    Elkészítés:
    1. A csirkét sóztam borsoztam kívül-belül. 
    2. A sör felét megittam. :) A másik felébe beledobtam 3 gerezd fokhagymát. 
    3. Ráhúztam a sörös dobozra a csirkét. (Ettől hívjuk mi perverznek.)
    4. A többi hozzávalót egy kis tálkában kikevertem. 
    5. A fokhagymát úgy reszeltem bele. Ennek a masszának a felével bekentem mindenhol a csirkét.
    6. Alufóliával letakartam és 1,5 órát sütöttem így kb 200 fokon. 
    7. Utána levettem a fóliát és a máz másik felével megkentem, majd visszatettem még a sütőbe pirulni.


    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése