Oldalak

2014. január 28., kedd

Padlizsános-cukkinis lecsó tarhonyásan


Padlizsános-cukkinis lecsó tarhonyásan 

Hozzávalók:

  • 1 padlizsán
  • 1 kisebb cukkini
  • 2 fej hagyma
  • 6 db paprika
  • 2 paradicsom
  • kevés zsiradék
  • fehér bors
  • provence-i fűszerkeverék
  • 2,5 dl tarhonya
  • 7 dl víz
Elkészítés:
  1. A zöldségeket felkockáztam és felszeleteltem, majd kevés zsír és só hozzáadásával fedő alatt elkezdtem párolni. 
  2. Fűszereztem.
  3. Amikor már elég puha kevés vizet adtam hozzá, hogy ne legyen túl sűrű.
  4. A tarhonyát kevés zsiradékon és sóval megpirítottam és felöntöttem 5 dl vízzel. Rátettem a fedőt. Megvártam míg felforr, majd takarékra raktam és a fedőt félre csúsztattam. Puhára pároltam.
  5. A tarhonyát a lecsóhoz kevertem, majd a felmelegített combokkal tálaltam. Valami egyszerű ízesítésű sült hússal mindig nyerő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése