Oldalak

2014. január 28., kedd

Frankfurti leves




Frankfurti leves

Hozzávalók:

  • kis fej kelkáposzta
  • 4-5 szem kisebb burgonya
  • majoránna
  • 2-3 gerezd fokhagyma
  • só vagy házi vegeta
  • 2 pár virsli

Rántás: 

  • 1 ek zsír
  • 1 ek liszt
  • 1tk piros paprika


Elkészítés:

  1. A krumplit megpucoltam és kockára vágtam. 
  2. A kelkáposztát csíkokra vagy kockára vágom szintén. 
  3. Beteszem egy fazékba. Hozzáadom az apróra vágott fokhagymát és a majoránnát, a házi vegetát, és felöntöttem vízzel. 
  4. Felforraltam, majd addig főztem, míg megpuhultak a zöldségek. Akkor elkészítettem a vékony rántást és belekevertem a levesbe. Közben felkarikáztam a virslit és azt is hozzáadtam. 
  5. Pár percig még forraltam, majd már lehet is tálalni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése