Oldalak

2013. december 3., kedd

Sörpácos malackaraj

Porhanyós, omlós hús isteni ízek tárháza ebben a sörpácban sütve. Igazi kalória bomba, bizony nem fogyókúrás étel, de ez ne gátoljon meg bennünket az elkészítésében, se a fogyasztásában.


Sörpácos malackaraj

Hozzávalók:
  • 6 szelet malackaraj
  • 3 dl sör
  • petrezselyem
  • oregánó
  • bors
  • mustár
  • majoránna
  • tárkony
  • kakukkfű
  • 2 ek szójaszósz
  • 1 fej fokhagyma
    Elkészítés:
    1. A sörbe szórtam minden zöld fűszert és apróra vágott fokhagymát, majd a mustárt is belekevertem. 
    2. A sót és borsot közvetlenül a hússzeletekre szórtam, majd ráöntöttem a pácot. 
    3. Lefedve felhasználásig pihent a hűtőben.
    4. Elhelyeztem kevés olajjal kikent tepsiben a szeleteket visszaöntöttem rá a páclét, majd alufóliával lefedve 200 fokos sütőbe tettem.
    5.  Mikor elfőtte a levét és megpuhult a hús, a fóliát levettem és pirosra sütöttem.
    6. Petrezselymes burgonya és káposztasaláta került mellé az asztalra.

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése