Oldalak

2013. november 30., szombat

Narancsos gesztenyegolyó


Ismét egy finom sütés nélküli desszert, amit akár ajándékba is készíthetünk. Amikor a fiam megszületett,akkor kaptam hasonló trüffel bonbont ajándékba, ami nagyon ízlett. Így mikor felfedeztem ezt a receptet, rögtön tudtam, hogy ki kell próbálnom. Megérte.





Narancsos gesztenyegolyó

Hozzávalók:
  • 50 dkg gesztenyemassza
  • 35 dkg Győri Édes Zabfalatok
  • 10 dkg margarin
  • 1 tk kakaó
  • 1 tk fahéj
  • 2 narancs lereszelt héja és leve
  • kakaópor, cukorgyöngy vagy csoki dara a beleforgatáshoz
    Elkészítés:
    1. A kekszet robotgéppel ledaráltam, majd hozzákevertem a kakaót és a fahéjat.
    2. A gesztenyemasszát krumplinyomón átnyomtam és hozzáadtam a kekszhez. 
    3. Belereszeltem a narancs héját és a margarint is hozzádolgoztam.
    4. A narancs levével egy nem túl nedves és nem is száraz masszát dolgoztam ki. Kicsit legyen nedves, hogy a cukor/csoki megtapadjon rajta.
    5. Golyókat formáltam belőle, amiket kakaóporba, gyöngycukorba és csoki darába forgattam.
    6. Betettem a hűtőbe és hagytam, hogy összeérjenek az ízek.



    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése