Oldalak

2013. november 29., péntek

Fehérvári szelet





Ezek az ostyákkal készült sütés nélküli sütemények nagyon finomak és egyszerűek. Nincs velük sok munka és egy kis hűtés után már élvezhetjük is a desszertet. Ez nyáron nagy előnyt jelent, főleg ha nem kell bekapcsolni a sütőt. Bár engem a forróság sem akadályozhat meg egy kis sütésben, ha olyan kedvem van.




Fehérvári szelet


Hozzávalók:

  • 2 egész tojás
  • 25 dkg kristálycukor
  • 20 dkg margarin
  • 2 csomag étcsokoládés pudingpor
  • 1 csomag mazsola (10 dkg)
  • 1 csomag ostyalap (10 dkg)

Elkészítés

  1. Egy lábasban a tojásokat és a cukrot elkevertem.
  2. Hozzáadtam a margarint. Kis lángon, felolvadásig kevertem.
  3. Hozzáöntöttem a pudingport és a mazsolát.
  4. Jól összekevertem, pár percig főztem, majd levettem a tűzről.
  5. Beletördeltem az ostyát és elkevertem benne.
  6. Egy fóliával kibélelt őzgerincformába öntöttem. Lenyomkodtam.
  7. Egy napig hűtőben állni hagytam.
  8. Kivettem a formából, a fóliát lehúztam és már szeletelhető is.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése